Schimbare

Am schimbat puţin designul blogului. Am ales un alt template/skin/temă, sper să vă placă.
De asemenea am rezolvat şi problema cu comentariile. Puteţi posta comentarii ca şi utilizator înregistrat dar şi ca anonim. Bineînteles că toate comentariile au nevoie de aprobare ca să previn eventuale atacuri de spam.

Printre altele, a început masterul, anul II . Momentan nu sunt prea multe de zis, un lucru e sigur trebuie să mă apuc de lucrarea de disertaţie cu tema : "Exerciţiul fizic la vârsta a 3a". Materiale am colectat, pacienţi sunt, loc de desfăşurare este, iniţiativa mai lipseste. Însă dacă are careva orice idee/sugestie cu privire la tema mea de disertaţie accept cu cea mai mare plăcere.

În plus am descoperit un nou site care ne vine în ajutor este vorba despre site'ul dl doctor de medicină sportivă Gabriel Panait, este vorba despre http://www.medicinasportiva.ro .

Comentarii